Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Ekim 2010 Pazartesi

HAVUÇ RÜYASI.............

İşte güzel,nefis,besleyici ve hafif bir tatlı tarifi.Asıl tarifi kendime göre uyarlayarak bu adı yakıştırdım kendisine.çok hafif ve kolay bir tatlı.sütlü tatlıları çok seviyorum.hele sıcak günlerde daha bir güzel oluyor yemesi.buyrun tarife...

ben yarım kilo havuç kullandım.bir güzel rendeledim şarkılar eşliğinde.çünkü can sıkıcı.bir fincan toz şekerle tencereye alıp pişirdim.suyunu çekince biraz ılıtıp tarçın ekledim.yine göz kararı ceviz ve bisküvi katarak tepsiye yaydım.
2  su bardağı süt, 1 su bardağı şeker ve 3 kaşık unla muhallebi yaptım.ateşten aldıktan sonra süt kreması koyup çırptım iyice.isteyen koymayabilir.muhallebiyi tepsideki karışımın üstüne yayarak döktüm.soğuyunca buzdolabına koyarak bir gün beklettim.dilimleyerek servise hazırladım.bitti bile.Tebessümle.....................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder