Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Ekim 2010 Cuma

KÜÇÜK SIRLAR.............

 Nette gezinmeyi çok seviyorum....bazen öyle güzel ve yararlı bilgilere rastlıyorumki...zaman zaman uyguladığım ve yararını gördüğüm bu bilgileri sizinle de paylaşmak isterim...İşte birkaçı....Malzemeler hem kolay bulunacak şeyler ve hazırlanması da bir o kadar basit.....


GENÇLEŞTİRİCİ FORMÜL

— 15–16 sap maydanoz
— 2 yemek kaşığı taze limon suyu
— Yarım bardak su
 Maydanoz, limon ve suyu karıştırıp blenderdan geçirin. Hazırladığınız bu karışımı sabah aç karnına kahvaltıdan 15–20 dakika önce için. 15 gün boyunca her sabah düzenli olarak tüketin. İkinci günden itibaren kendinizi daha dinç ve zinde hissedeceksiniz.


SİGARA İÇENLERE ÖZEL FORMÜL :roll:
  Sigarayı bırakamıyor ve nikotin ihtiyacından kurtulamıyorsanız, en azından zararlarından kurtulabilirsiniz.  Bu formül ile sigaranın vücudunuza verdiği tüm zararları elbette ortadan kaldırmak mümkün değil. Ancak önemli bir bölümünü en asgari düzeye indirebiliyorsunuz
 



Formülün temeli TERE OTU… Ayda 5 kez bunu yapacaksınız. 5 gün üst üste yaptıktan sonra diğer aya kadar bir daha tüketmeyeceksiniz. Yapmanız gereken şu; 5 gün boyunca her gün bir bağ tere otu yemek. Ancak salataya katmadan, saf olarak tüketeceksiniz. Öğlene kadar yarısını, öğleden sonra diğer yarısını yiyeceksiniz



NOT : Bu kürü uygularken idrara çıkıldığında yanma hissedilebilir. Bu zararlı bir şey değil. Bu ot aynı zamanda idrar yollarını da temizliyor. Formülü uygulamaya başladıktan sonra 2 veya 3. günde balgam çıkartmaya başlıyorsunuz. (Ayda 5 kez uygulanıp bırakılacak, unutmayın)


Dereotu zayıflama mucizesi

Sofraya oturmadan 15 dakika önce bir yemek kaşığı dereotu yerseniz sofradan daha erken kalkarsınız. 10 dakika sonra tokluk hissi artacaktır. Daha az yemek yersiniz. Diyet yapanların özellikle yemesi gerekir. Açlık duygusuna fren yaptıran dereotudur. Hatta yemek arasında da yiyebilirsiniz. İştahınızın yavaş yavaş kalktığını görürsünüz. Göreceksiniz ki iştahınız daha erken kapanacak ve doygunluk duygunuz daha erken gelecektir.


Metabolizma Cayi:

Birebir yaparak denediğim ve faydasını gördüğüm bir çay bu...Öneriyorum mutlaka...Vücuttaki toksinleri atmamıza ve yağları yakmamıza yardımcı oluyor...Tabi egzersizi de unutmayalım...Bir doktor arkadaşım da faydasını görerek önerdi bu çayı bilhassa..


1 buyuk elma, kabuklariyla birlikte, sadece 4'e bolunecek
1 limon 4'e bolunecek
1 tatli kasigi kara biber (tane olarak, sakin toz halde koymayin, icemezsiniz)
1 cubuk tarcin
4-5 adet karanfil

3 litre suyun icinde, su 1.5 litre kalana kadar kaynatilacak.. limonlari ve elmalari (karabiberleri degil) ezebilirseniz iyi olur. oksurugu de iyi geliyor  bu arada..


BOTOKS MASKESİ

        Cildimiz çok önemli....küçük yaşlardan beri kesinlikle nemlendirici kullanıyorum...kızlarımda kullanıyor şimdi....mutlaka her duştan  sonra ve sabahları ılık suyla yıkadığım yüzüme ilk sürdüğüm hep nemlendirici krem olur...büyük kıızm geçenlerde bir maske tarifi bulmuş bir yerlerden..anne ille yapalım dedi...birlikte yaptık ve çok güldük yaparken....cildim sanki botoks yaptırmış gibi gerildi inanın...mutlaka tavsiye ediyorum...kıızm anne bu biizm ailenin güzellik sırrı olsun..vermeyelim kimseye dedi ama olmaz..paylaşılmayan  güzellik çirkinliktir dedim...işte ailemizin güzellik sırrı.....:)))))
       Önce biraz ılık bir suyla yüzümüzü iyice yıkayalım..ben zeytinyağlı sabun kullanıyorum..gözenekleri arındırıcı etkisinden dolayı tabi....bir yumurtanın akını iyice çırpıp göz kapağım hariç yüzümün her yerine yedire yedire sürüyorum...kan dolaşımını hızlandırmak için yuvarlak masajlar yapıyorumki  daha bir güzel olsun diye....maske kurudukça yüzde bir sertleşme oluyor...tekrar ılık suyla yıkayıp yine yapıyorum ikincisini.....bir on dakika sonra ılık suyla temizleyip nemlendirici sürüyorum...inanmak size kalmış...valla ben bu maskeyi yaptktan sonra çok kişiden duydum...cildin için ne yapıyorsun diye.... güzellikler dileğiyle....sevgiyle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder